Тел./факс: (044) 586-4867 (багаток.)

Тел.: (044) 599-0656, (073) 599-0656

Igorsay

0
Кошик
Войти / Регистрация
Каталог товарів

Технічна підтримка

Сервісні центри, в котрих здійснюється сервісне обслуговування різних виробників:

  • Apple Ноутбуки, Планшети. Монблан / ERC / ОРСИ / ORSI вул. Марка Вовчка, 18А, будова 2, + 38 (044) 230-3484,390-5512 з 9:00 до 18:00 (без перерви) Сб: з 10:00 до 15:00 Неділя - вихідний
  • Canon МФУ / Принтери, копіювальні апарати, Сканери  MTI бульв. Гавела, 9 +38 (044) 458-3870,458-3886,3879,0032,3873,2074061, Пн.- Чт. 10.00-19.00 без перерви,Монблан / ERC / ОРСИ / ORSI вул. Марка Вовчка, 18А, будова 2, + 38 (044) 230-3484,390-5512 з 9:00 до 18:00 (без перерви) Сб: з 10:00 до 15:00 Неділя - вихідний
  • Lenovo F1Center +380 (800) 50-189 Call центр (безкоштовно з мобільних і стаціонарних телефонів по всій Україні):Пн-Пт: 9:00 - 19:30 Сб: 10:00 - 16:00 Нд: вихідний
  • Lenovo вул.Червоноармійська (Велика Васильківська), 134, м.Київ (м.Лібідська) Телефон: +38 (044) 590-2820 Електронна пошта: lenovo-s@mti.ua Режим роботи: 10.00 - 19.00 Пн-Пт
  • LG Монітори. LGC лівий берег пр. Бажана, 30 +38 (044) 490-7335 Пн 8.30- 20.00, Вт-Пт 9.00-20.00 Сб-Нд 9.00-18.00 LGC правий берег пр. Перемоги 67, корпус G +38 (044) 201-4335 Пн-Пт 9-20, Сб 9-18
  • Samsung Монітори MTI вул. Білоруська, 26 (м. Лук'янівська), бул. Дружби Народів, 14-16,+ 38 (044) 483-0389,489-3888,498-3838, Пн-Пт: c 8:00 до 20:00
  • Samsung МФУ / Принтери MTI бульв. Гавела, 9 +38 (044) 458-3870,458-3886,3879,0032,3873,2074061, Пн.- Чт. 10.00-19.00 без перерви
  • Acer Монблан / ERC / ОРСИ / ORSI вул. Марка Вовчка, 18А, будова 2, + 38 (044) 230-3484,390-5512 з 9:00 до 18:00 (без перерви) Сб: з 10:00 до 15:00 Неділя - вихідний
  • Asus F1Center +380 (800) 50-189 Call центр (безкоштовно з мобільних і стаціонарних телефонів по всій Україні):Пн-Пт: 9:00 - 19:30 Сб: 10:00 - 16:00 Нд: вихідний
  • Epson, HP Монблан / ERC / ОРСИ / ORSI вул. Марка Вовчка, 18А, будова 2, + 38 (044) 230-3484,390-5512 з 9:00 до 18:00 (без перерви) Сб: з 10:00 до 15:00 Неділя - вихідни

Деякі питання та нюанси гарантійного обслуговування:

  1. При прийомі ПК і комплектуючих на гарантійне обслуговування перевіряється серійний номер і конфігурація ПК. У разі якщо дефект ПК пов'язаний з встановленим покупцем додатковим обладнанням, ПК знімається з гарантійного обслуговування.
  2. Гарантійне обслуговування здійснюється на території фірми "Антал-Плюс"; покупець здійснює доставку ПК на обслуговування самостійно і за свій рахунок (крім випадків, передбачених законодавством).
  3. Перевстановлення та налаштування програмного забезпечення не входить в гарантійне обслуговування ПК.